KluangGang posted on 8-7-2011 08:54 PM

ahli parlimen di Kluang

ramai sedang membincangkan tentang isu ahli parlimen di kluang.  ada sesiapa yang ada cadangan tentang ni keh?

sadiq_segaraga posted on 10-7-2011 09:51 AM

Ni info pasal Ahli Parlimen Keluang:

Nama         Hou Kok Chung, Y.B. Dr.
Jawatan dalam Kabinet         Timbalan Menteri Pengajian Tinggi I
Parti         BN - MCA
Parlimen         P152
Kawasan         Kluang
Negeri         Johor
No. Telefon         03-8883 5044
No. Fax         03-8889 2472
E-Mail         houkcg@mohe.gov.my
Alamat Surat-menyurat         Kementerian Pengajian Tinggi Aras 7, Blok E3, Kompleks E, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62505 Putrajaya.

KluangGang posted on 10-7-2011 12:00 PM

wow, YB ni ada khidmat kat kluang tak?ramai orang dari Kampung Melayu complaint tentang masalah mereka x diselesaikan.

sadiq_segaraga posted on 10-7-2011 12:24 PM

Aku tak pasti lak Kampung Melayu di bawah DUN mana tapi selain Dr Hou ni, kau boleh cari mamat 2 orang DUN Mengkibol atau Mahkota.


P152 KLUANG
Jumlah Pengundi: 71,233
Peratusan Kaum: M: 37.88% C: 52.35% I: 8.97%
1. Hou Kok Chung (BN) (27,970)
2. Ng Lam Hua (DAP) (24,189)
Majoriti: 3,781
Jumlah undi: 54,043
Peratus mengundi: 75.87%
Undi rosak: 1,884
Penyandang: Hoo Seong Chang (BN)
(Majoriti: 18,698 undi)


N28 MENGKIBOL
Jumlah Pengundi: 35,253
Peratusan Kaum: M: 25.50% C: 61.40% I: 12.98%
1. Ng Lam Hua (DAP) (13,538)
2. Gan Ping Shou @ Gan Ping Sieu (BN) (12,257)
Majoriti: 1,281
Jumlah undi: 26,356
Peratus mengundi: 74.76%
Undi rosak: 561
Penyandang: Gan Ping Shou @ Gan Ping Sieu (BN)
(Majoriti: 9,095 undi)


N29 MAHKOTA
Jumlah Pengundi: 35,980
Peratusan Kaum: M: 50.01C: 43.48% I: 5.04%
1. Md. Jais Sarday (BN) (17,489)
2. Khairul Faizi Ahmad Kamil (Pas) (9,009)
Majoriti: 8,480
Jumlah undi: 27,536
Peratus mengundi: 76.53%
Undi rosak: 1,038
Penyandang: Datuk Gapar Gurrohu (BN)
(Majoriti: 14,938 undi)

sadiq_segaraga posted on 10-7-2011 12:30 PM

Kalau DUN Mengkibol tu, sekarang ni dipegang oleh DAP tapi yang DUN Mahkota dipegang oleh BN.

Ni alamat Pusat Khidmat Wakil Rakyat DUN Mahkota:

PUSAT KHIDMAT WAKIL RAKYAT DUN MAHKOTA N29
Persiaran Dato Haji Ismail Hassan 86000 Kluang, Johor, Malaysia
077727570

Boleh call ler mintak tolong.. pilihanraya khabarnya awal tahun depan so baik mintak apa apa pertolongan sekarang.


Yang DAP ni aku cari tak jumpa lak pusat khidmat wakil rakyat dia.

sadiq_segaraga posted on 10-7-2011 12:33 PM

Aku jumpa alamat DUN Mengkibol.. maybe alamat rumah dia kot.. kau gi lah ronda kat sana:

    Y.B. Encik Ng Lam Hua
     
    Kawasan: MENGKIBOL
    No. 11A, Jalan Selar 1, Taman Seri Paya, 86000 Kluang, Johor.

KluangGang posted on 10-7-2011 08:22 PM

huhu, u memang expert ni.....dapat cari banyak info orang tu, mana lebih bertanggungjawab, jangan jangan nanti cari tak hirau kita orang.  dengar kata tahun depan ada undi juga, buang undi kat mana satu parti? DAP tu tak kerja, buangkan saja pada BN? tapi BN makan suap pulak.......Malaysia ni memang susah

KAK-DAR posted on 11-7-2011 09:57 PM

kat Kluang ni majoriti cina    :$

KluangGang posted on 14-7-2011 11:54 AM

Reply 8# KAK-DAR


macam tu, BN akan menang la kalau majority cina di kluang.  karang kalau undi BN, banyak kes rasuah, undikanlah saja pakatan rakyat je la, biarkan BN tau kekuatan kita orang Klang ni.

singajantan posted on 29-4-2013 10:30 AM

tp yang DAP tak buat keje ok jer yerrr... dasat ko ekss

awan-nano posted on 29-4-2013 01:08 PM



camna dgn calun2 pru13 ini..  tepek lah pic dan data..

Page: [1]
View full: ahli parlimen di Kluang